Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Jane - 23 mars 2010 13:21

Ja,i fredags var man till min reumatologläkare. Den som inte orkar skriva utlåtanden utan max intyg. Försökte göra det klart och tydligt att denna gång MÅSTE det vara ett utlåtande då min tidsbegränsade ersättning går ut en gång för alla den sista april:((((( Det var 5!!!!år sedan det gjordes röntgen på händer & fötter så jag ska få det,men med vårt sjukhus blir det nog inte förrän hösten. Då är det ju försent. Begärde knän med då de varit dåliga sedan jag gick i 6:an.


Var på bal i lördags....jätteskoj. Dansade 4 danser och ojoj vad jag fåräta upp det nui flera dagar men hade så skoj att det är värt att jag knappt kan gå.


På lördag blir det övernattning på en herrgård medwhiskyprovning från Mackmyra.Ska bli spännande och smaka på utvecklingen sedan jag var på Fjäderholmrna och smakade då de bara hållit på 2-3år. Nu är det 11år så lite godare måtte de har blivit.


Önskar snön smälter snabbare.Fortfarande en meter drygt i trädgården och på altanden ligger en ishög på nära 1½.Jag som vill sitta med en java &lapa lite sol där.

Tror jag ska plocka in några kvistar från körsbärsträdet så det blir vackra blommor till påsk.


Ha de gott du läsare.....om du finns  

Presentation

The life of Rhihanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rhihannas vänner


Ovido - Quiz & Flashcards