Alla inlägg under juli 2010

Av Jane - 12 juli 2010 22:40

Skönt med värmen. Igårkväll kom det ett rejält åskoväder med massa regn. Åh så skönt man som inatt då det äntligen var svalt i sovrummet. Floyd orkar inte gå många meter i värmen & varför förta sig ;) Solat, hinkat isvatten , läst & löst korsord. Funderat på motiv till tavla och om det ska bli en i olja eller akvarell. Tror det blir det senare för man är inte lika låst. Ha de gott i värmen & kom ihåg att dricka massor.

...._llllll_
..../....\
../........\
/............\
l.............l
l.............l
l.VATTEN.l
l.FLASKA.l
l.............l.
l.............l
l.............l
.l_______.l
Kvällskramen

Av Jane - 8 juli 2010 15:15

Skönt att värmen är här, synd på dessa stackmoln som döljer solen bara. Kroppen är i uselt skick idag då jag i ren ilska röjt i garaget i förrgår & klippte gräsmatta igår. Nu skakar jag bara & har kramper så det går knappt somna. Fingarna domnar. Idag har jag försökt bara vara & det är rätt lätt då jag knappt kan röra mig. Får se om Floyd & jag tar en prommis senare då det är lite svalare ute.

Sedan är jag irri på syrran med som har sina knappt 4 & 6 åriga dotter hos mamma hela sommaren . Hon har tagit ledigt från dagis & begärt att vår 68 åriga mor ska ta hand om dem då hon jobbar . För 7-8 år sedan skällde hon ut mig för att mina söner var där i 4-5 dagar för vår mamma var faktiskt gammal & har värk. då hon skaffade barn skulle INTE kräva att ha barnvakt utan uppfostra dem själv. Sedan de var nyfödda har mamma varit tvungen att ställa upp hit & dit. Efter det samtalet för några år sedan talade hon inte med mig på ett år ( igen) . Nu frågade jag lite försiktigt om mamma verkligen orkade för till mig berättar hon vad ont hon har & att hon knappt står ut. Till svar fick jag att hon sa ju inte nej. Näe tror jag det för till syster säger man inte nej utan att få ngt tillbaka.

Skitsamma nu ska jag ta in fräsha nytvättade sängkläder så man kan krypa ner i väldoftande säng ikväll. Det blir väl lite Ernst ikväll & se vad han har för mys på gång ; )

Presentation

The life of Rhihanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rhihannas vänner


Ovido - Quiz & Flashcards